Återigen måndag

Återigen måndag då. Idag började vi med Östersjövecka i skolan. Först fick vi kolla på en dokumentär i aulan och sen pratade vår historielärare kort om Östersjöns historia och sen fick vi jobba själva med några frågor och kartbok. Det gick jättebra för min del. Jag tog mina saker och satte mig i ett grupprum, det är mycket skönare att jobba själv tycker jag. Sen efter 1 ½ timmes plugg hade vi läxförhör och det gick nog bra :)
Slutade då vid 14:15 och drog då hem till storesyrran och fixade med en grej! :) Fick även en söt klänning av min kära syster.

Provade torrschampoot för första gången idag. Provade det innan jag hoppade in i duschen och den funkade skit bra! Ska prova att inte tvätta håret på en vecka och spraya om det blir fettigt :p
Har nu kollat på Big brother och målat naglarna babyblå, har även bakat kladdkaka. Jag vet inte varför men jag blev så sugen på att baka! Ska snart lägga mig och prata med älsklingen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0