11 månader med dig ♥

Godmorgon! Har precis plattat håret och är nu klarfixad :) Ska sen äta frukost/lunch. Börjar 12:00 idag så ska inte åka förrän om ca 1 ½ timme. Funtar på om man ska göra toast, det var länge sen :p
Varför jag är uppe tidigare än vanligt idag är för att min älskling sov över här igår och han ska åka till Järfälla idag för praktik/kanske jobb så småningom.

Vet ni vad? :D Idag är det den 5 maj dvs idag har Dennis och jag 11 månader, snart 1 år! Tiden har gått så fort men ändå inte typ, känns som att man var singel nyss men samtidigt känns det som att vi varit tillsammans i flera år ♥
Jag är iallafall hur lycklig som helst över att ha en sån under pojkvän som dig Dennis Fröling, du gör mig lycklig och med dig känner jag mig hur trygg som helst. Jag kan vara mig själv med dig och du vet precis allt om mig, och du är den enda som vet precis allt om mig. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta oavsett vad som än händer! Jag älskar dig enromt mycket älskling ♥


Kommentarer
Postat av: elin

Tack då ska jag kolla in in sidan hade dom mycket??

2011-05-05 @ 11:36:43
URL: http://elinkristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0