Värsta dagen i mitt liv

Igår orkade jag absolut inte blogga för jag mådde skit, hade så jävla ont att jag ville dö. Men mor min kom och hämtade mig och vi fick åka till akuten och jag kan säga såhär, jag har aldrig i hela mitt liv varit med om något värre. Även om jag fick bedövning gjorde det så jävla ont, jag gråter bara jag tänker på det :(
Det var hemskt och tänk att en så jävla pytteliten sak kan orsaka en sån hemsk smärta så man bara vill dö. Men det var skönt att få det gjort, Dennis sa till mig att ringa någon och då fick han ringa min mamma. Jag har aldrig gråtit så mycket som jag gjorde igår, kommer aldrig glömma gårdagen.

Egentligen skulle jag gå ut igår men det blev ju inget av. Antingen skulle vi gå ut med Jocke och Jennie eller bowla i Heron city med Sandra och Adam.
Så jävla typiskt att detta hände då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0