Måndag igen

Återigen måndag och återigen skola. Det blev prat om individuella val idag och jag vet inte vad jag ska välja. Papprerna ska vara inlämnat på onsdag, men imorgon fyller ju min storasyster år så då ska vi dit så då får jag fråga henne vad som är bäst, hon har ju gått på den skolan jag går så hon borde veta :)

Sen jag kom hem så packade jag upp allting, jag ska aldrig mer ta med så mycket packning som jag gjorde idag, ush och fy :O Ska plugga svenska/engelska för vi ska spela upp våra pjäser imorgon och det på engelska, det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa.

Planer för resten av dagen då, jag ska då plugga svenskan och fixa och dona lite med historian och dela upp hur jag ska plugga till det sen såklart är det
Big brother ikväll, höjdpunkten för varje dag ;)

Efter denna helg då jag inte fick gå ut pga smärtan jag hade så har jag bestämt att jag ska gå ut både på fredag och lördag vare sig Dennis vill eller inte. Förresten så behöver ingen vara orolig över mig för nu mår jag utmärkt igen,
det håller på att läker och läker jättefint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0