Lov!

Åh vad skönt det är med lov! Idag har jag bara varit hemma och tagit lugnt och kollat på två filmer än så länge. Imorse var jag på återbesök på vårdcentralen, allt såg bra ut och jag ska äta upp mina tabletter och sen sluta och så får vi se om det kommer tillbaka eller inte, isåfall ska jag ta tablett när jag känner magont.

I måndags var jag fortfarande kvar hos Dennis, vi gjorde absolut ingenting, det var så underbart skönt. Tvyärr så åkte jag hem så jag fick inte somna i min älskling famn :(

Men det var värt det ändå, för igår var jag i stan med Tiffany och Sandra BR. Hade det jätte trevligt och roligt. Jag påpekade flera gånger att det finns 1000 H&M butiker i stan, men det är ju fullt av dom och det ligger typ fem st bara på Drottninggatan :O

Idag ska jag fortsätta ta det lugnt och senare åka till storasyster och tona mitt hår igen, igår upptäckte jag en stor blond fläck på höger sida.
Men nu ska det fixas! :D

P.S Min dator som min pappa har byggt, den lever sitt egna lilla liv. Ibland funkar den hur bra som helst, och ibland vill den bara inte funka alls. Sen jag kom hem i måndags kväll har datorn inte velat sättas på ordentligt, den går lixom inte igång.
Men när jag kom hem från promenaden med Smilla så satte jag på datorn och det funkade utan problem! Då ringer pappa, det är så typiskt att grejerna alltid funkar igen när man ska ha hjälp, och när man väl behöver hjälp så funkar dom inte. Det händer alltid!

Jag har tänkt och jag vill ha en bärbar dator. Jag behöver ingen stationär, vad ska jag ha det till? Det är bättre med en bärbar för jag använder bara internet och photoshop (det tar inte alls mycket plats!) och jag är ofta hos Dennis i veckorna.



Sådan dator vill jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0