Halvdagar

Kom hem från skolan för ca 50 min sedan. Sitter just nu och leker lite med webcameran och lyssnar på musik. Vi hade halvdag i skolan både igår och idag för vi har utvecklingssamtal, så igår fick jag sluta tidigare för jag hade det imorse vid 9:00 och det gick bra :)
Var hemma igen vid 9:30 och mina tre lektioner börjar inte förrän 12:00 och jag slutar 14:50 idag. Egentligen skulle jag kunnat gymma nu istället men det skulle bli så stressigt då, får ta det efter skolan iallafall men jag slutar inte så sent så det blir bra. Skulle ju ha gymmat igår egentligen men jag hade fullt upp med att föra över bilder, musik, serien Hellcats och document från min stationära till min bärbara.

Så efter skolan idag ska jag till gymmet och inviga mina snygga rosa/svarta gymhandskar :D


Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Hej! :) Allt bra?

2011-03-22 @ 10:34:31
URL: http://morgans.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0