Grattis storasyter!

Kom nyss hem från Cia&Erik. Meningen var nog att det var jag, mamma, Anders, hundarna, pappa och Carina som skulle komma dit idag. Men så blev det inte för familjen Buddenbaum/Eriksson och Buddenbaum/Glans kom också. Men det var väl trevligt ändå. Fick en dataväska av pappa också :) Jag vet inte men jag känner att jag skäms lite att jag alltid får mer än Cia, det är fel.

Har missat både Desperate houswives och Big brother idag, buhu :(
Men Big brother kan jag kolla på imorgon via webben men undra om jag kan se Desperate houswives hmh..
Jag ska iallafall nu packa inför imorgon då jag åker till Dennis direkt efter skolan slutar 16:00, så himla onödigt vi har en timmes rast mellan de två sista lektionerna.. det nya schemat för onsdagar är icke bra! Men på torsdag börjar jag 12:00 så det är skönt. Sen ska jag ta och duscha och gå och lägga mig för imorgon börjar jag 08:00.

Och förresten! Idag köpte jag ett läppstift för första gången i mitt liv, kommer från make up store. (Bara så ni vet! ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0