Duktig flicka

Idag har jag varit väldigt duktig! När jag kom hem vid ca 14:30 så började jag städa, har dammat, damsugit och vädrat rummet. Det känns så skönt nu, har sen tid för att plugga och inte behöva tänka att jag måste städa sen för jag brukar annars göra det :O

Sitter just nu och kollar runt på bärbara datorer, har hittat en som verkar jätte bra för mig och är jätte snygg. En VAIO, först ville jag ha rosa men det fanns inte i den modellen men sen tänkte jag "varför rosa? svart är ju snyggare".

Jag är ensam hemma nu för de andra är hos Anders mamma. Jag ville inte följa med, så jag får äta middag själv snart. Vet inte vad jag ska äta, antingen blir det chicken nuggets med ris men sötsura såsen är slut :( Annars blir det väl köttbullar och makaroner. Ska göra sallad också om det finns!


Så jävla snygg! Sony VAIO VPC-EB3S1E heter den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0