Chatroulette

Kom till Dennis direkt efter skolan idag. Sen jag kom hit har vi bara suttit vid datorn och drivit med människor på chatroulette. Man kanske inte borde nämna det men jag pratade med en skit schysst kille från USA som är i Japan just nu, snacka vad coolt. Sen kom Dennis in och vi tre pratade :)
Ja sen så pratade jag och Dennis med Tiffany på skype, min söta rara lilla älskade Tiffy, det finns ingen goare människa än Tiffany! :)

Vad har man gjort mer? Typ ingenting, ska kolla på Big brother om tio minuter. Blir som sagt en chillkväll ikväll, skönt. Imorgon ska vi till Skärholmen och laga ett armband, troligtvis köpa present till min kära systeryster och nånting till att ha på sig imorgon kväll då vi ska gå ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0