Ännu mörkare

Familjen och jag har ikväll varit hos min syster och hennes pojkvän på middag och fikat. Hon tonade även mitt hår ännu en gång, mycket bättre. Är det lite fel om jag säger att jag ser hur sexig och snygg ut som helst i det? Haha :D
Det blev ännu mörkare och jag älskar det!

Försökte ladda ner photoshop igen, men eftersom jag redan provat testversion så går det inte att göra det igen, man måste köpa. Det måste ju finnas ett annat sätt! Aja, ni för nöja med oredigerade bilder för nuet.


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

JÄVLAR I HAVET VAD SNYGG DU ÄR KVINNA!!!!!!! D:

GALET SMEXI, nu får allt Dennis hålla hårt i dig..hähähä ;D



Hoppas du får en wonderful dag hjärtat, love uuu<3<3<3

2011-03-03 @ 10:27:09
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0