Turdag!

Som sagt, världens sämsta uppdatering! Men idag har jag åkt till Farsta centrum, dock själv för två st svarade på mitt mass sms igår men de kunde inte.. Så jag åkte själv men det gjorde inget! :) Köpte ett par shorts och två linnen på Åhléns. Skulle betala med presentkort som var laddat med 200kr på och kläderna gick på ca 350kr men betalade endast 200kr med presentkortet för tjejen i kassan var ny och visste inget, så när hon sa "tack, ha en bra dag" medan jag stod och väntade på att få dra mitt kort så tänkte jag "spriiiiing"! Haha nej inte direkt men jag gick lugnt och sansad ut från butiken och behövde egentligen inte betala för kläderna.
Sen så köpte jag mina favorithörlurar på Teknikmagasinet som kostade 99kr.
Så jag har idag spenderat endast 99kr! Kom undan billigt ;)

Var hemma precis vid 17:00 då jag, mamma, Anders och Smilla skulle åka till Ekerö för att klippa Smilla. Hon blev jättefin och hon ser nu ut som ett gosigt gosedjur :) Körde förbi McDonalds en sväng för att köpa med oss mat och åt därmed hemma framför TVn. Det har varit en väldans bra dag idag, förutom vädret som har vandrat mellan bra och dåligt, men fick se en regnbåge för första gången på jättelänge! :D

Hihi ser ni öronen? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0