Långhelg

Är just nu själv här hemma hos Dennis. Pappa Peter är på landet med djuren, mamma Annica är i tvättstugan och Dennis och Niklas är och spelar fotboll med Jocke. Jag ville inte följa med för fotboll är ingenting för mig, men Dennis sa "men du kan kolla på", jaha tack gud vad kul att kolla på er spela en sport jag inte ens tycker om. Så jag valde att stanna hemma, hellre det än att tråka på en fotbollsplan. Ni kanske tycker att jag är tråkig nu men jag hatar verkligen fotboll och kommer alltid göra det! Säg mig, vad är det för mening att springa efter en boll? :O

Nu har jag iallafall långhelg, gud så skönt. Men det skulle väl vara bättre om vi slutade tidigare än att ha långhelg, men jaja man får ta det. Kom hit igår efter skolan, hade en onödig skoldag kan man säga. Det enda vi gjorde (några st då) var att redovisa en bok, inget mer.

Jag vet inte vad jag ska skriv om mer. Jag vill skriva men kommer inte på något att skriva om!


Vill ha min Tiger hos mig!

Kommentarer
Postat av: Bodypalace

vilken fin header du har =)

2011-06-05 @ 00:21:42
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0