Helgen

Såg att jag inte har uppdaterat sen midsommarafton, kan berätta lite kort vad som har hänt. Midsommarafton: Jobbade från 8:30 till 17:00. Åt grillat till middag med mamma, Anders, Madelene, mormor och styvfarmor Annika. Dennis var på Grönan med sin familj så han kom så sent som kl tolv. Midsommardagen: Då gjorde vi ingenting speciellt, var bara hemma. Dennis och jag råkade visst somna efter brunchen :p Senare så gick vi och Madelene till Svartan och tog ett dopp, det var svinkallt!! Igår: Då åkte vi och familjen till Länna och köpte en iPhone till mig, när vi kom ut från Elgiganten så hade våran bil rullat in i en annan, Anders blev skitarg medans vi andra skrattade. Sen åkte vi hem och fixade mobilen, nu har det gått 24 timmar men det har fortfarande inte gått igång, asså så att jag kan ringa och smsa. Mot kvällen åkte vi hem till familjen Eriksson där hela tjocka släkten var. Det var en så kallad avskedsmiddag för min kusin Simon som åker till Singapore i ett halvår. Idag: Kom Cia och Kendra tidigt och Dennis åkte till jobbet vid 05:30 och då blev jag pigg :O Men lyckades somna om iallafall. Sen gick vi och Madelene ner till badet med hundarna men det var bara Tellus som badade. Sen så har vi kollat på Barbie filmer och varit ute i värmen och solen :) Nu orkar jag inte skriva mer, bloggar via min alldeles egna iPhone :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0