Denna torsdag

Jag lovade att jag skulle blogga igår kväll men det blev ju tyvärr inte så, för Dennis och jag råkade somna när vi bara skulle vila en stund men då vaknade vi vid 22:30 och bestämde oss för att gå och lägga oss. Egentligen hade vi tänkt att gå en promenad innan vi skulle vila men det blev ju inte så :p

Idag kom jag hem vid ca 12:00. Hade ställt kl på 9:00 imorse så jag skulle vara hemma till ca 11:00 iallafall, men jag snoozade till ca 10:15 så jag var hemma lite senare hehe ;)

När jag kom hem så träffade jag på Cia, Rebecca och hennes kille som redan var där. Så jag fick göra lunchen, dvs hamburgare med bröd, det var gott! Har inte ätit det på jätte länge och det är mycket godare att göra egen eller hur? ;)

Har även varit förbi Hanine centrum idag för att köpa behövande saker som rakblad, bikini, ansiktskräm, shorts, klänning och ballerinaskor. Jag hittade bara rakblad, vanliga vita stringtrosor, en klänning, en bikini och två ansiktskrämer (det var halva priset så passade på att ta de sista som fanns kvar, dvs två st).

En fråga bara, vart finns alla snygga sommarskorna? Har letat och letat men hittar inte, vill just nu ha ett par ballerinaskor men hittar inte. Jo jag hittar men bara skit fula :O Men imorgon ska jag och Dennis gå i Skärholmen så då ska jag leta för fullt, för efter det ska vi se Transformers 3 i 3D.. inte mina favoritfilmer men han vill ju se den och jag vill gå i centrum så det blir ju rättvist hihi :)

50KR från H&M.

50KR per del, på H&M.

Ansiktskrämer - båda för 70kr på Apoteket. Vanliga vita string 70kr från H&M. Rakblad 175kr på Kicks.

Kommentarer
Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Sv: Aa numret till blogg.se. Kolla blogg.ses första sida så hittar du en flik där /som förklarar:) det var så jag gjorde. Lycka till!

2011-07-08 @ 16:52:50
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0