Söndag

Tjolahoppsan hejsan! Sitter just nu i köket med min kära dator. Idag har vi varit på auktion, det var nog första gången för mig. Har ju varit på loppis och sånt förut men inte auktion. Efter det åkte vi till Annica och Peters vänner som har en husvagn på en campingplats nära vattnet. De har två jättegulliga hundar, en pudel och en kinesisk nakenhund.

Vi fikade lite, dock så kunde jag inte äta för det var nötter i det. Men det var ok för var inte så sugen heller. Efter besöket åkte vi hem snabbt för att sedan hämta upp Niklas som åkte tåg hit.

Det ösregnade idag men för en stund. Kommer säkert mer ikväll!
Ja juste! Efter inlägget igår kväll så åkte jag och Dennis moppe. Har även åkt lite idag också.

Nja, det var allt för nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0