På landet

Sådär ja! Nu är vi på landet :) Fast vi kom ju för länge sen, ca 12:30 tror jag. Idag har vi gnällt för att det varit för varmt. Ne men det är ju härligare när det är varmt än att det är regn och alldeles kvavt.
Jag och Dennis följde med när Peter skulle lägga i båten, vi åkte även ut på vattnet och fy satan vilken härlig känsla man får! Man kan säga att jag njöt mycket medans vi åkte och hade armen ut ner mot vattnet för att svalka mig haha :D Sååå skönt!

Vi har även satt upp husvagnsförtältet - vad det nu heter, eller de jag kunde ju knappt göra nånting hehe :O Just nu fixar Dennis och Peter moppen, helt plötsligt ville den inte starta och jag tröttnade på att bara stå och titta på nåt jag inte alls förstår mig på haha :p Medan de fixade med moppen lekte jag med katten och då stod hunden svartsjukt och tittade på och ville ha uppmärksamhet.

Vi åkte en andra gång till båthamnen för att sätta i typ kuddar för båten - vad de nu heter. Dennis körde fram och tillbaka då, och när vi skulle åka hemåt så såg vi ett rådjur med två små rådjursungar - asgulliga! :D
Ne nu orkar jag inte skriva nå mer. Uppdaterar kanske imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0