Hejdå Skärplinge

Sitter nu på tåget från Tierp till Upplands väsby. Byter sedan till vanligt SL pendeltåg hem till kära Haninge.
Kommer bli skönt att träffa mamma och katterna men jobbigt att inte få somna bredvid sin älskade pojkvän :( Har haft en jätte skön vecka med Dennis och familjen, ville inte åka ifrån landet, det var ju så skönt! Men det gör inget att få komma hem till sin egna säng med egna kuddar och underbart sköna täcke :D

Idag gick jag och Dennis upp kl 12:00, jag gjorde hamburgare till brunch och Dennis mackor, sedan jobbade de på altanen medan jag solade som vanligt :p Packade ju även klart allt, rätt som det var var det dags att åka.

Nä men vi hörs mer när jag kommer hem, är som sagt hemma vid ca 20:00 och då ska jag först och främst äta för jag är jättehungrig. Kommer såklart lägga upp bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0