Gotland!!

God dag min kära blogg! Är nu på Gotland och har inte haft någon lust att sitta vid datorn, jag har krigat med internet som jag köpt från Comviq. Det funkar nu men det är täckningen som inte är så jätte bra, men det funkar. Det var inte alls dyrt att köpa det - 188kr kostade det totalt så det är inte alls farligt.

I torsdags så jobbade jag från 17:00 till 21:15 och då kom pappa och hämtade mig med sin nya bil - en jaguar, väldigt fräsch må jag säga!
Sen var det bara att åka hem och packa in allt i bilen och ta med sig Dennis för att sen åkte vi till Nynäshamn för att ta nattbåten till Gotland. Resan gick bra men Dennis mådde lite illa - han blir lätt åksjuk. Vi var framme 02:45 då Anders och mamma hämtade oss. Vi bor i Rohne i samma hus som vi hyrde förra året.
När vi kom fram la vi oss på en gång.

I fredags var det första dagen på Gotland. Vi åkte och solade och badade vid ett hopptorn och Dennis var i vattnet hela tiden i princip. Det var inte kallt direkt, jag kunde gå i dirket så det var väldigt skönt.
Mot kvällen åkte vi hem till Sylvia och company en stund.

I lördags så var vi inne i Visby i princip hela dagen. Dennis kom hem med en ny keps och collagetröja och jag kom hem med nya örhängen - två par för 100kr och de var überfina!! :)

Igår var vi hos Christina och hälsade på de, vi var även vid Blå lagunen och solade och badade. Det är jättefint där! Till middag blev det grillat med potatis, sallad och såklart grillad fetaost med chili och tomat på - skiiiitgott! :D

Idag har Cia, Erik och Madde kommit ner. Just nu kollar alla på TV förutom jag, det blev lite tråkigt så jag tänkte kolla om internet ville funka - och det gör det! Hoppas ni har det bra, ni som läser - dock inte många haha. Men jag lever iallafall! Det kommer upp bilder sen :) Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0