Plugghäst

Sen jag kom hem har jag hunnit prata med älsklingen Tiffany, pluggat tyska och skickat in två bok recensioner. Tar nu en paus från pluggandet och ska sen öppna geografi boken, när det är gjort är allt pluggande klart för kvällen. Fan vad bra jag känner mig nu :D När man har gjort en läxa/uppgift så blir man så glad, och sen går över till nästa och blir ännu gladare när det är klart.

Jag kan sitta och skratta med mig själv när jag pluggar om jag gjorde nåt litet fel och börjar prata med mig själv, jag vet jag är knäpp men det är kul. Varför inte lixom, jag blir mer "taggad" om man säger så till att plugga. Tro mig det händer väldigt sällan, för det mesta låter det såhär "Nä fan jag ooorkar inte, jag kollar på TV en stund. Eller ne, jag är trött, jag sover en stund sen kan jag plugga då är jag ju lite piggare iallafall", njaa det är inte så jättebra för att 9 gånger av 10 så blir det så att jag vaknar ca kl 23:00 "Oj är klockan så sent, äsh jag sover vidare istället". Haha ja det är så typiskt mig!

Nu har jag gjort i ordning te och lyssnar på musik. Tänkte antingen förlänga min paus med att börja lite på Tiffanys header och plugga sen eller plugga NU och sen när det är klart att börja jobba på headern.. Hmh vad ska jag göra? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0