Söndag

Har precis tagit en skön dusch här hemma hos familjen Fröling :) Kände på mig att håret skulle bli fettigt imorgon eftersom jag inte tvättat det sen i fredags då med balsam också. Försöker att undvika balsam så mycket det går, men ibland kan det vara skönt att ha det i sitt fina hår ;)

Idag har jag varit i en ishall och frusit näsan och häcken av mig. Dennis hade match mot Salem och dem vann med 7-5 :D Har även snackat med Sandra BL och Sandra BR och ska försöka ta och träffa dem nästa vecka. Får se hur jag ska boka in dem för på tisdag ska jag träffa mormor i Huddinge och på måndag och torsdag slutar jag lite sent, men på fredagen har vi vinteridrottsdag och det finns inget kul alls att göra då. Tror det fanns två olika promenader, skridskor, curling och något mer men inget är i Haninge. Vi har för fan Rudan precis vid oss och dem kan inte hitta på något där!? Bajs på det säger jag bara.

Jag ska sova här inatt också, åker direkt till skolan imorgon bitti. Har blivit så att jag åker hit på onsdagar och sover över och sen så kommer Dennis till mig på fredag till måndag eller jag till Dennis fredag till måndag. Ibland kan det bli så att vi planerar att träffa vänner, speciellt på fredagar isåfall.

Nej, nu ska jag gå och kolla vad familjen Fröling kollar på, om det verkar tråkigt går jag och lägger mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0