Hos min älskling

God dag, eller god morgon för min del. Kl är kvart i två och jag gick upp nyss, busigt. Men Dennis ligger fortfarande i sängen den tröttern.

Igår hade man dubbel lektion i matte, inte kul asså, jag hjälpte en person och det känns kul att hjälpa andra, fast man inte är så jätte bra. Efter skolan åkte jag till gymmet, glömde bort att jag skulle följa med Tiffany till Haninge centrum snabbt men jag började gymma iallafall, under tiden undrade jag var fan hon var, efter en timme då jag hade gymmat klart och höll på att stretcha kommer gullungen in i gymmet och berättar vad som hände. Tiffany kom dit ombytt men gymmade inget alls, på bussen åt vi upp pannkakorna som jag inte orkade till lunch. Bra Tiffy, kommer till gymmet ombytt men gymmar inget, istället äter du pannkakor med smör och socker på, bra träning! ;)

När jag satt på tunnelbanan påväg till Dennis igår gick en fullgubbe bredvid mig och en annan ung tjej, vet ni vad han säger? "Scchnyggga bruudar", ush! När tunnelbanan stannade och startade sa han alltid "Wiie" och sa "Mjauu" en massa med gånger. Han gick även fram till tanten framför mig och sa "Du är en nolla", stackars lilla tant.

Igår gjorde vi inget särskillt, vi åt lövbiff med pommes (skit gott!!) och kollade på TV och åt lite snacks. Mysigt!
Jag somnade framför TVn och alla gick även och la sig vid tolv typ också.
Nej nu måste jag gå och tvätta bort gårdagens smink, borsta håret och äta frukost eller lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0