Gymmet

Kom precis hem från gymmet, har både gymmat idag och igår. Blev inget gymmande med Tiffany i måndags så då pallade jag inte men då bestämde jag att jag skulle ta igen det och gjorde det igår istället. Lilla Tiffany kunde inte idag heller så jag hoppas hon kan simma med mig på fredag!!

Just nu äter jag knäckemackor med tomat och peppar på och ett litet glas med proViva, hade glömt bort hur jävla gott det är och det är ju nyttigare än det jag annars brukar äta till frukost/mellis :p

Imorse var jag hos läkaren och fick reda på provsvaren, var inte laktos eller gluten så det är skönt, men fick göra nytt lever prov och den här gången på ej fastande mage. Jag får nu gå på tabletter i fyra veckor för magkatarr så får vi se om det blir bättre. HOPPAS!! Har ju fan haft ont i magen i tre månader fram och tillbaka lixom.

Ska alldeles strax gå och duscha, ciao så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0