The Viper Room klubb Blå

Gick upp ca 12:30 idag, det första jag gjorde var att ta en dusch och fy fan vad skönt det var och jag är len som en babyrumpa nu :)

Dennis och jag var kanske lite desperata igår då vi gick ut ensamma eftersom typ ingen kunde, men vi hade väldigt kul ändå. Minus var att jag inte kunde ta ut pengar varken i Vårberg eller i Hornstull men 100kr kunde jag ta ut, skit skumt. Får kolla det imorgon efter skolan, måste gå till Handelsbanken, Swedbank och Nordea för att fixa med lite saker, tre olika banker.. Ja nu när man är 18 får man ta hand om lite mer än vad man brukar, jag vill vara barn igen.

Vi gick på The Viper Room klubb Blå. Kom dit strax efter 22:00 och då undrade vi vad fan det var för ställe först, men sen runt 23:00 - 23:30 så blev det mer folk och nedervåningen öppnades och vilket jävla drag det var. Kan lätt kunna tänka mig gå dit igen, billig dricka och inträdet kostade 110 efter 22:00 och mycket bra musik.

Under kvällen när vi dansade så följde en kille tydligen efter mig, till slut så frågade han om Dennis var min pojkvän och jag svarade 'ja' och han bah 'men kan jag få en puss ändå?' asså varför fråga om jag lixom redan har en pojkvän :O

När vi väntade på tunnelbanan så satt tre tjejer två bänkar bort från oss och två av dom lutade sig fram och var stupfulla. Först så spyr den ena och strax efter spyr den andra och den tredje tjejen gick därifrån och en annan tjej gick därifrån och bara skrattade och var väldigt äcklad. Ja fy fan har aldrig sett nåt liknande, dom måste ha varit runt 20 årsåldern och inte ens jag som är 18 blir så där jävligt äckligt full. Jag har en gång råkat ut för det värsta och kommer aldrig nånsin bli så full igen.

Dennis snälla mamma kom och hämtade oss i Liljeholmen så det var skönt att slippa åka hela vägen därifrån. Såg precis att det även kommit upp bilder från igår. Dennis är med på rätt många medans lilla jag är lite liten så jag syns knappt, men några stycken syns jag på iallafall, inte så värst snygga heller!

Thihi, kan ni se oss? :p

Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

Shiiet gumman då, gud va kul det såg ut! :D var tvungen å checka flera ggr men sen såg jag er. Guud vad du ser äldre ut än den lilla Bella som jag såg förra veckan, haha! xD Asså min lilli prinsipessa börjar bli stuur :') love u<3

2011-04-03 @ 20:51:18
URL: http://tiffysord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0