Lång dag avklarad

Hemma efter en lång dag i skolan! Gick ju som sagt från 08:00 till 15:50. Var även i centrum för att eventuellt byta skor för mina har ju gått upp i lädret men det var slitage sa hon men vafan dom blev så efter bara tre fyra veckor jag köpte dom det är därför jag inte velat använda dom. Men så står hon och tjatar om att jag måste smörja in med skoskräm och inpregnera. Asså kostar skorna 1000 spänn ska dom fan hålla åtminstone 2 år! Jag blev väldigt arg iallafall.

Men det har hänt två positiva saker idag!
  • Våran underbara samhällslärare har skjutit upp uppsatsinlämningen en vecka, blev så jävla glad + många andra! :D
  • Min älskade pojkvän kommer idag. Vi tjaffsade dock lite idag för vi kommer troligtvis inte ses nåt alls i helgen. Haha kärlek på det! ♥
Slänger upp en nytagen ego bild :P

Kommentarer
Postat av: Louise- tävlingar och annat roligt !

härligt :) ne ja kollar film :)

2011-04-27 @ 18:00:25
URL: http://sepenteen.blogg.se/
Postat av: Jojjjjoh - No regrets, shit happens

Fin blogg!

2011-04-27 @ 18:13:10
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0