Helgens händelser

I fredags: Då var jag och Dennis bara hemma och hade en myskväll. Kollade på TV tillsammans med hans mamma och vi båda somnade på en varsin sida av soffan medans Dennis som satt i mitten kollade på nån action film. Man var ju så trött efter skolveckan så det gjorde ju inget om man somnade :p

I lördags: På dagen gjorde vi absolut ingenting, satt vid en varsin dator som vanligt, det omaka paret lixom :O Men på kvällen så blev det middag med Jocke, Jennie, Stefan och hans nya tjej. Det var ytterst trevligt :) Där satt vi hela kvällen tills vi gick och la oss.

I söndags: Då var jag och Dennis i stan och myste, åt kebab i Kungshallen, köpte glass i Kungsträdgården och satte oss vid vattnet och njöt. Kom hem med en ny tröja från Vero moda, hade presentkort där, och nya solbrillor från prestige.
På kvällen skulle vi kolla på en film men jag somnade.

I måndags: Gick jag och Dennis på långpromenad med hans hund Freddan, vi gick till stranden så han fick bada och han älskade det :)
Han ville verkligen inte gå upp, bara bada och leka med pinnen, så söt!
På kvällen var jag och Dennis på middag hos Jocke och Jennie. Hade det jätte trevligt, blev pepparbiff med pommes till middag, Paranormal activity 2 med popcorn och chokladbollar till kvällsmyset :)

I tisdags: Jag åkte från Dennis hem till mig. Skulle träffa Sandra och åka in till stan men jag råkade somna hos Dennis så jag kom hem runt 16:00 och var hos sandra vid 17:30. Vi badade jacuzzi i nästan tre timmar och bara snackade på som aldrig förr, det var ytterst mysigt och trevligt! :D
Sen kom min snälla mor och hämtade mig, men kvällen slutade med Big brother och somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0