Fucking jävla smärta!

Hej, är hemma från skolan idag :( Har så jävla fucking ont i ryggen, kan inte gå, stå, sitta eller ligga ordentligt för det gör ont hela tiden hur jag än vrider på mig. Hade en helvetes natt och imorse när jag gick upp för att göra mig redo för skolan så höll jag på att gråta för det gjorde så ont :( Jag hoppas du läser det här mamma för jag vet att du kommer skälla på mig annars..

Asså det är alltid fel på mig, vad ska man göra? Förra veckan var jag med om det absolut värsta och som pricken över i:t när det hade gått över så kommer det här. Ååhh, jag vet inte hur många gånger jag sagt "åh jag vill bara dö just nu" framför Dennis och då mår han dåligt och då mår jag ännu mer dåligt. Jag vill inte ha det såhär längre, jag orkar ingenting längre känns det som. Jag orkar inte prata med nån och jag orkar inte göra nåt, jag har ingen ork kvar i min kropp för jag hela tiden ska utsättas för smärta hela tiden.
Hade ju problem med min mage förut, men det gick över till slut. Så fort nånting går över hos mig så kommer det alltid nytt, som att jag förtjänar smärta..

Just nu behöver jag dig Tiffany, jag saknar dig skit mycket du anar inte. Du är den enda som riktigt förstår mig och vet exakt allt om mig, jag behöver få prata med dig.


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Men gud stackars liten då!! D:

Du skulle skickat ett sms så skulle jag kommit upp med det samma!!!! :o Vi får höras imorn, säg bara till om det är minsta lilla så kommer Dr Tiffy på stört med vad prinsipessan önskar!! Älskar dig å hoppas innerligt att du blir bra snart, här kommer stärkande kryokramar till dig hjärtat mitt! :* <3<3<3

2011-04-05 @ 23:47:09
URL: http://tiffysord.blogg.se/
Postat av: becca a

:( fin blogg iaf :)

2011-04-08 @ 15:21:02
URL: http://thewaytosucess.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0