Fixat lite med bloggen

Sådär ja! Nu har jag fixat till bloggen, menyn låg ju längst ner förut och alla tidigare inlägg var centrerade, båda berodde på ett inlägg som jag var tvungen att ta bort. Har även lagt in smileys igen, gjort bloggen högerklickssäkert och gjort headern till en länk till bloggen :p

Nästa steg är att göra en ny header men har inga idéer, har inga bra bilder på mig som brunett heller så vi får se hur det blir med det, och håret har blivit mycket ljusare nu :( Antingen ska jag tona det mörktbrunt igen eller färga till ljusblont. Jag vet inte vad jag ska välja, hjälp mig! :O

Noppade nyss ögonbrynen för första gången på tre veckor typ, dom växer som ogräs lixom mina naglar som jag inte pallar sköta om heller. Dom går ändå sönder när dom blir långa så man orkar inte bry sig till slut. Ska strax sminka mig men orkar inte, ska surfa runt lite tänkte jag innan jag gör det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0