@ Dennis

Jag är hungrig, det kurrar i magen! Är hos Dennis nu och han sitter vid datorn och kollar på TV-skärmen, ni vet han har köpt en HDMI-kabel så nu kan vi kolla på filmer och serier i hans rum. Igår köpte han en tv-bänk och en TV som är så stor som 42 tum, så det ska bli jäkligt härligt att somna i sängen istället på soffan haha :D

Idag började jag skolan 08:00 och slutade 14:00, egentligen slutade jag 12:50 men jag hade ett historiaprov att göra så det blev att göra efter skolan. Det gick sådär, det var ju fan skit mycket man skulle kunna :O Jag har faktist ingen aning vad jag kommer få, har ingen känsla alls.. det kändes iallafall att det inte gick jätte bra.. Ni vet, när jag läser så glömmer jag bort direkt vad jag läste, har inte så bra minne!

Just nu väntar vi på maten, det blir klyftpotatis med lövbiff mumsfilibabba :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0