Stolt Bella

Nu har jag pluggat i en timme.
Gjorde klart svenskan och engelskan, skönt!
Har bara geografi och historia kvar för veckan, och tyskan men då ska man bara skriva lite om sig själv och det tar väl ca 5-10 minuter.
Fan vad stolt jag är över mig själv asså.
Tar tag i skolan och träningen för en gång skull! Men idag blev det varken att vara med på idrotten (promenerade bara) eller gym med Tiffany, för jag har blivit så jävla förkyld, buhu.
Skulle aldrig gjort det för ett år sen lixom, jag var ju skoltrött som fan hela tiden.

Så det ska jag göra imorgon, sen har jag naturkunskap att göra men det ska jag göra på lektionen imorgon och på fredag.

Annars då?
Ja, idag slutade jag 16:00 och gick sedan till centrum direkt för att köpa en väldigt behövande kalender, men hittade ingen bra till ett bra pris, får följa med mamma nästa gång hon åker och handlar och raffa åt mig det jag behöver.
Jag vill ju inte betala en massa saker för att jag ska kunna gå i skolan! Man vill gärna ha nånting att skriva med och på men måste man köpa det själv?
Det borde ingå i skolan tycker jag!
Istället kom jag hem med leggings, det behövde jag också.
Har skrivit en lista med en massa saker jag behöver köpa, den är inte kort!

Nu hade jag tänkt att göra mig i ordning för natten, klockan är nu 22:30 och jag är klar med tandborstningen och allt vid 23:00, sen kommer jag prata med älsklingen i en halvtimme. Så räkna med att jag somnar runt 00:30 inatt.

God natt!


Twix fick mig att piggna till lite till pluggandet. Man måste ju unna sig nån gång i veckan, även fast man vill hålla formen. Det tar en jävla tid bara!


Kommentarer
Postat av: linnea

det är väll klart det tar tid om man ska att unna sig saker, man måste ligga på ett underskott av kalorier varje dag under en lång tid för att gå ner i vikt, en sån där snickers lägger i princip på hälften av de kalorier du gör av med under ett pass. träna träna träna kämpa kämpa kämpa! det är inte lätt, men man måste bestämma sig, allt eller inget!

2010-09-20 @ 12:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0