Snyggare plugghäst

Nu har jag pluggat på tyska i 2 ½ timme!
Tror det kommer gå bra på provet imorgon, kan allt utantill det som man ska kunna. Kan det som säkert kommer vara VG - MVG uppgiften utantill ;) Morsan förväntar sig minst ett VG, ja jag hoppas på det! Det jobbigaste till provet är der, das och die, man blandar lixom ihop allt, men men hör ju på vissa ord vad som är vad och sen vet jag ju att der ord slutar på er och är maskulint och ord som slutar på e och är feminimt är die.

Det kommer säkert att gå bra.
Provet är ju dock redan kl 8:00, så jag kommer säkert vara lite trött men får försöka pigga upp mig lite extra så hjärnan är igång!

Har också peelat ansiktet och haft ansiktsmask på, klippt och filat naglarna och noppat ögonbrynen, så nu känner jag mig lite snyggare också ;)

Är faktist taggad inför provet imorgon och orienteringen, haha I'm in chock! :p
Nej jag måste få i mig lite sömn, måste upp vid 6:00 imorgon... God natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0