Shopping! ♥

Äter jättegoda pistage nötter och lyssnar på Bumpy ride med Mohombi :)
Idag har jag varit i centrum med mamma och Arvid, fick en ny jacka, nya höst skor och två par leggings. Sen åt vi lunch, blev focaccia :)

Fick gå upp vid 10:00 för Dennis och jag ville äta frukost tillsammans med familjen för en gång skull, och sen skulle han åka hem för han har träning ikväll.
Så det blev att se honom i 1 ½ dag :(
Saknar honom jätte mycket redan! Hatar att åka ifrån varandra, hatar att vi bor så långt ifrån varandra.
& nästa vecka kommer jag bara se honom i en dag typ!
För på fredag ska han ut och jag ska hem till Sandra BR förhoppningsvis, och sen på lördag kommer han hit vid 16:00 och sen åker vi hem till honom, och på söndag har han träning och då måste jag antagligen åka innan middagen.. så det blir lite tid tillsammans nästa vecka också :(

Juste, i torsdags vet jag fan inte vad som hände med mig! Jag sitter och försöker verkligen plugga, får inte in nånting och ögonen är helt åt helvete! Dom var lika tjocka som en fläskpankaka och jag kunde knappt se nånting, hade ont i huvudet och skakade i kroppen.
Så det blev att stanna hemma på fredan :( Men älsklingen kom hit som vanligt, men jag var så osexig som man kan vara. Så det blev bara mys och chill hela fredan.

Igår var vi bara hemma också, kl 22:00 gjorde vi havrebollar, drack kall cola och kollade på A guy thing som gick på TVn. Sen låg vi i sängen och berättade lite hemlisar för varandra som vissa av mina vänner inte ens vet :p
Vi somnade nästan direkt när vi gick och la oss.

Ojdå, nu är pistagepåsen på 150g slut :O
Hittar dock ingen bild på jackan, tar kort på den när den är "klar", den ska lämnas in för jag har för korta armar :p :(

TACK MAMMA FÖR DET JAG FÅTT IDAG! :D ♥


"Mjukis" aktiga leggings och ett par matta 80den från lindex, de bästa!


DOM ÄR MINA NU! :D *Much love to them* ♥


Kommentarer
Postat av: HelloNicki



:)

2010-09-27 @ 13:22:59
URL: http://hellonicki.se
Postat av: L I N D A - PERSONLIG FOTO BLOGG

Jag har också sådana skor, fast inte med en sådan klack ;D

2010-09-29 @ 20:42:07
URL: http://lindarizberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0