Dagens to do

Datorn funkar!
Tacka den som uppfann dammsugaren :D

Slutade som sagt 15:50 idag, vi hade tyska trots allt. Gick igenom grammatiken, sen gick jag till Grönlunds och fixade intyg för att övningsköra med mamma, kursval får man göra själv via nätet då. Det ska bli fett spännande att lära sig köra bil! :) Såklart man vill ha körkort när man fyllt 18 lixom, men det kanske inte går så värst snabbt som man hoppas..

Sen gick jag till centrum för att köpa nya leggings, köpte ett par (lite mer tjocka) på Cubus, men när jag provade hemma såg dom blanka ut så jag ska lämna tillbaka dom imorgon och köpa från H&M eller Vila istället.
Sen så köpte jag nya hudvårdsprodukter på Apoteket, ett coolt märkte med grym layout, Demons and angels heter den :D Och det var inte så värst dyrt heller, men det behövs verkligen! Finnar here they come lixom.. inte kul.

Än så länge har jag verkligen segat med att städa klart mitt rum, ska fortsätta efter inlägget.
Måste ju lyssna på bra musik när man städar, det är bara dålig musik på radion.
Fick dammsuga min älskade dator för att få den i liv, har hittat problemet! ;)

Nej, ska nu städa klart den här messen! Kanske uppdaterar mer senare + en bildbomb!


Ser att jag behöver noppa ögonbrynen, orkar inte. Får göra det imorgon!


199kr totalt för allt. + Neutrogena wash/mask som står bakom
(den bästa ansiktsmasken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0