Mycket idag

Nu har jag pluggat 2x 40 minuter på historia, är fortfarande pigg och det går så mycket bättre än förra veckan då jag mådde verkligen skit, men inte nu :D
Det går väldigt framåt med pluggandet när man är piggare och har bra musik i högtalarna ;)

Idag började jag 08:30 och slutade 14:50. Egentligen slutade vi 15:50 men vi hade studietimme sista timmen och då skulle dom som hade rest i engelska dit och dom som ville träna till språkprovet på fredag, men jag behövde ändå inte gå på den för jag kan nog det mesta i tyskan, ska bara få in det i hjärnan :p

Så jag mötte Tiffany vid Handenterminalen direkt efter skolan för att sen åka och gymma.
Det gick jätte bra, tog 1 timme och en kvart inkl. stretchning så det är jätte bra!
Väl på gymmet var det ett äckel där som störde mig när jag joggade på bandet för att kommentera det jag såg på TVn.. sen höll han på och försökte flörta och Tiffany berättade att han gått fram till en kille och pekat på mig, så då gick hon fram till honom och frågade "Vad fan är det med dig?" typ, nåt sånt och till svar fick hon "Hehe" tillbaka, ja det var en skum kille det..

När vi gick till våra skåp för att byta om var det coca cola i mitt skåp :O Jag hade inte cola med mig, det är jag 1000% säker på, hur fan kan man få dit cola utan att öppna? Eller hade dom det? Ja jag vette fan hur det kunde gå till.

Och när vi skulle gå mot bussen stötte vi på ett gäng blattar (inget illa menat) och två killar där flörtade med oss, Tiffany märkte inte men jag sa det till henne såklart.
Och sen cyklade en annan blatte förbi oss och blinkade med ögat och kollade bak på oss hela tiden.. Vad är det med killarna idag? + alla killarna var blattar!

När vi väl står och väntar på bussen tutade mamma och Anders på oss så vi slapp åka buss och fick skjuts istället, så det var jävligt skönt :)
Kom hem 17:30 för vi skjutsade hem Tiffany också såklart. Skönt att komma hem tidigare från gymmet, önskar jag slutar tidigare varje dag så man slipper komma hem så sent.
Det blev korvstroganoff med pasta till middag också, var jätte hungrig så jag åt rätt mycket, det är ju så gott också :p

Sen dess har jag duschat, fixat med lite papper som låg på skriv/dator bordet, fixat ena tvätten och plockat undan lite saker.

Har hunnit med rätt mycket idag!
That's nice, mår så bra idag också :D
Saknar min älskling så in i bomben mycket bara :( ♥

Ska man plugga en tredje gång i 40min, eller ska man lägga sig i tid och få lite sömn istället? Hmh...


Jag just nu, sitter här med min "En riktig mjukis" tröja som jag fick av mamma som fick den gratis när hon köpte bröd någon gång.
Btw, fint hår jag fått va? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0