Lugn, trött dag

Har verkligen ingen lust att blogga just nu faktist, men jag ska!
Är så trött idag, iförsig får jag skylla mig själv, lyckades vara uppe till 2:00 inatt för att all tvätt skulle bli klar, tvättmaskinen hade tydligen inte gått igång när jag kollade till den, så det slutade med ca 3-4 timmar sömn inatt.

Dennis och jag låg och kollade på Poseidon medans, den var väldigt bra faktist, tyckte den var lite wannabe Titanic (min favoritfilm), men bra ändå.

Idag började jag skolan 08:30 och fick säga hejdå till Dennis vid terminalen, men vi ses på fredag igen, det går nog snabbt, hoppas jag.
Slutade 15:00, då åkte jag och Tiffany till gymmet direkt och hade tänkt styrketräna och simma. Det blev styrketräning, benen, men inte simning eftersom dom har stängt på måndagar, så typiskt. Men vi duschade och bastade och hade det super mysigt!
Sen var det bara att åka hem och äta.

Har precis pratat med Dennis och ska nu plugga i en timme, sen ska jag sova!
Det har jag lovat min kropp idag. Så jag säger god natt redan nu!


Jag och bästis ♥


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

Naaw sötnöten då, älskar dig! =)<33333

2010-09-11 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0