Lördag & söndag

Lyssnar just nu på Mr Johnny Cash, en mycket bra man, dock död.
Försöker äta upp godiset som jag köpt idag, får inte vara kvar något imorgon, annars får jag ge det till någon i familjen :p

Idag har Dennis och jag inte gjort nånting, bara tagit det lugnt som vanligt.
Fick skjuts till Älvsjö vid 18:30, för sen skulle han ha träning då det blev att åka hem tidigt idag :(
Den här helgen har gått sjukt jävla snabbt!

Igår åkte Dennis hem tidigare för han skulle ha match. Jag, Cia och Erik åkte in till stan för att kolla på Sugar - hetast i laget med pappas släkt. Den var jättebra och jag kan verkligen rekomendera den om man gillar musikaler, vilket jag gör ;)

Efter besöket på Oscarsteatern åkte jag direkt hem till Dennis, han och Annika hämtade upp mig i Vårberg centrum så jag slapp gå själv :)
Sen blev det skräckfilm när vi kom hem, Creep, as äcklig film!
Sen var det bara att sova direkt, var super duper trött.

Nu när jag kommit hem har jag fixat och klistrat lite i paint.
Lägger in det i nästa inlägg ;)
Sen ska jag sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0