Grattis på oss

Idag har jag och min Dennis tre månader tillsammans.
Han kom ju hit i torsdags och åker hem imorgon då jag drar till skolan, lyckosten har ingen skola på måndagar och fredagar, men när han väl kommer hit måste han upp tidigt på måndagar ändå, haha!

Egentligen skulle vi till pappa idag och äta middag men han svarar inte nånstans! Har ringt till hans mobil, hemtelefonen och smsat, men icke.

Men jag har inge lust att skriva just nu, har packat en massa till skolan och träningen imorgon så det är mycket att släpa på imorgon bitti, huh.
Dennis är alldeles strax klar i duschen sen ska vi lägga oss i sängen och kolla på Poseidon och sen sova.

Hörs mer imorgon om helgen. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0