Feeling' good

Lyssnar just nu på Nomy och gäspar.
Började 9:00 med Kottendagen idag, det var väldigt kul faktist. Vi delades in i grupper med tvåorna och treorna, sen fick vi tävla mot andra lag om olika stationer. Det var verkligen härligt väder idag, brännande sol så nu är man röd i fejan, i september! Känns skönt men inte snyggt att vara röd direkt.

Vi slutade 14:00. Skulle egentligen ha slutat 15:00 men vi blev klara tidigare, så jag passade på att gå till centrum och lukta på parfymer och lämna tillbaka leggings, men det gick inte helt plötsligt, har kunnat lämna tillbaka tidigare men inte den här gången, bu på H&M! Skaffa 80den för fan!

Så jag fick gå runt i centrum i en timme sen åkte jag till gymmet och tänkte vänta på Tiffany där, men den sega råttan kom inte förrän 16:30 typ och då hade jag gymmat redan i en halvtimme.
Känner redan av all träningsverk, körde både kondition och styrketräning. Förut kunde jag inte jogga i typ två minuter utan att stanna, nu kan jag jogga i 10 minuter utan några problem alls. Känner mig redan mycket bättre sen jag började gymma, skönare känsla kan man inte leta efter, eller jo det kan man ;) Men det hör inte hit nu!

Nej vi (jag) gymmade totalt i ca 1 ½ timme inkl. stretchning.
Kommer ha mycket träningsverk imorgon känner jag på mig, men det är skönt faktist :p

Har också kollat på Dennis match för första gången idag.
Hans päron kom hit tidgare på fika innan vi åkte dit. Västerhaninge ledde först med 2-0, sen blev det 2-1, 2-2, 3-2, 4-3 och sist men inte minst 5-3 i sista sekunden! Så Dennis lag torskade tyvärr :( Men bättre lycka nästa gång, det var en spännande match, hellre mål än inget iallafall :p

Fick bara se han i knappt fem minuter, det gick alldeles för snabbt. Ville bara mysa under täcket och pussas, men inte idag :( På fredag! Åhh, längtar som fan redan nu :( ♥

Nä, nu är klockan över 23:30, jag måste få i mig lite sömn. Börjar 9:00 imorgon med drama :D
Btw, mamma beställde en parfym åt Dennis och en Hot n'Sweet tyrkisk peber till mig och Dennis :) Ska bli gott om en månad, höhö :p

Nej nu måste jag sova! God natt.


Är irriterad i högra ögat, det är därför det är lite rött och mindre.
Inget smink här inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0