....

Tyvärr så hann jag inte blogga igår.
Det var skola till 16:00 och sen var det gymmet direkt med Tiffany som vanligt, hem åt middag + vi hade gäster så jag var trevlig och gjorde dom sällskap, sen när moster Sylvia hade gått pluggade jag på historia i en timme, sen kom resten av familjen för att hämta lilla Kendra.
Så det blev att säga hej till dom, och sen plugga igen i en timme, somnade faktist till två/tre gånger under läsningen av boken.. det tog väldigt lång tid bara att läsa.. ja är man en trött Bella kan det gå till så ibland.

Ni kan ju fatta att jag var super trött så jag gick och la mig direkt.

Idag skulle vi egentligen ha kottendagen som det heter (aktiviteter med tvåorna). Men det blev inställd så vi går som en onsdag idag.
Vi har flyttat fram historia provet till fredag istället,
tur det så man kan plugga mer :)

Idag slutar jag 16:00. Börjar med svenska om  ca en halv timme, har sen idrott och sist historia.
Ska plugga historia och kolla på True blood, har hittat en jätte bra hemsida där man kan titta på alla säsonger gratis :D Är en glad bella idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0