En lång dag

Tjo! Är hur trött som helst efter denna låånga dag.
Började 10:00 och slutade 16:00, men vi hade block i tre timmar i samhällskunskap, och det kändes som att dagen aldrig skulle ta slut, men jag blev iallafall klar med min uppgift.

Efter skolan var jag tvungen att gå till centrum och leta present till Sandra, pratade med pappa, Natta fram och tillbaka och Tiffany och Dennis under två timmar!

Gick in och ut ur samma butiker för att kolla present, pratade med Natta som var på eurostore och handlade present där och jag i centrum. Sen kollade jag efter en klänning som jag vill ha imorgon, men hittade ingen!! Gick in i varenda jävla affär och hittar inget. Jag hittade en fin på Deep men den var lite lös vid bysten. Får väl ta något gammalt iallafall.

Kom hem vid 18:40 och åt direkt, och måste städa rummet för mamma säger jag måste! Orkar inte. Jag måste plugga också, är inte så taggad för det direkt.
Gör nog tyskan och svenskan sen ska jag fan sova!


Imorgon blir det födelsedagsfirande hos denna brutta. Kommer troligtvis inte hinna blogga imorgon, åker till Dennis efter festen.


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-10 @ 11:03:26
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: gabriella

sv : ja asso jag var din fadderbarn då haha xD

2010-09-10 @ 12:36:29
URL: http://gaabbiizz.blogg.se/
Postat av: Annika

Kul med födelsedagsfirande!

2010-09-10 @ 12:58:51
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0