Dagens första och enda inlägg

God morgon!
Hinner blogga en pytteliten snabbis nu :)

Börjar 9:00 idag, dagens planer är att plugga historia och göra tyska läxan som vi har tills imorgon.
Önska mig lycka till! Jag kommer inte kunna blogga ikväll för måste plugga, ni vet plugget går såklart före bloggen, så är det bara :)

Jag trivs jättebra i skolan, är jätte glad att jag bytte, gjorde ett väldigt bra val!
Dock är det mycket plugg i skolan, men det är egentligen bara bra :D

Så det är det jag ska göra idag efter skolan, slutar 15:50 som vanligt.
Kommer troligtvis städa rummet lite också, plocka undan en massa saker iallafall, men vi får se som sagt.
Hej och hejdå för dagen! Hörs imorgon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0