Chill dag

Lyssnar just nu på Waka waka med Shakira.
Har chillat så skönt idag, inte gjort nånting bara suttit vid datorn lite och läst en tidning jag köpte igår.

Som jag skrev tidigare blev det inte av med Kottendagen idag, vi ska ha det imorgon istället.
Vi slapp sista lektionen och fick gå tidigare från idrotten, så idag slutade jag 14:00, skit skönt! Sen dess har jag bara tagit det lugnt.

Känner att jag har träningsvärk i armhålorna :O wiierd, annars mår jag super.
Skulle egentligen fixat ny musik till iPoden idag, men har inte orkat göra det än, ska göra det snart faktist :)

Imorgon börjar jag 9:00 och slutar 15:00. Måste gå upp ca en timme tidigare för jag ska handla lunch innan skolan, ska köpa en sallad eller nåt.

Efter skolan imorgon måste jag förbi centrum innan jag och Tiffany åker och gymmar, för jag måste kolla inne på Kicks vilken parfym jag ska välja, mamma och Anders åker utomlands snart så då ska jag ha en ny parfym, jag har ju bara en och den är snart halv full.

Efter gymmet blir det bara att åka hem och duscha och ta på sig fräscha kläder, för sen kommer Dennis päron hit och fikar med oss innan vi åker och kollar på hans match som han kommer ha i Torvalla, mot Västerhaninge.


Jag just nu. Har inte tvättat håret sen i lördags och det är inte fettigt alls.
Mitt hår har blivit så mycket bättre! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0