blablabla

God kväll.
Kollar just nu runt lite på facebook, har lite tråkigt sådär, lyssnar på musik såklart också. Måste fixa med nya låtar till min iPod, Tiffanys och mammas :O Men det får jag ta någon annan dag.

Började skolan 08:00 idag, slutade 15:40, fick sluta tio minuter tidigare.
Jag skulle ju till läkaren 12:40, så jag var tvungen att gå från svenskan.
När jag väl kommer dit och ska registrera mig vid receptionen så säger hon att det inte finns något bokat för idag, dom kollade igenom på alla sätt och vis.
Men dom fick inte till det så jag fick gå till min avdelning och fråga dom, tjejen där kollade men hon hittade ingenting, även fast jag sa läkarens namn. Så jag var tvungen att ringa mamma och säga hur det låg till så jag fick ju boka ny tid. Så jag ska dit imorgon igen 12:45, missar naturkunskapen och lite av historia, men vi har block i tre timmar så jag kommer vara med på lektionen iallafall.

Efter skolan fick jag vänta på Tiffany i lite mer än en halvtimme, pratade med älsklingen under tiden och läste om katterna på biblioteket och kikade runt inne på Kicks.
Sen kom den lilla damen. Den stora meningen var att vi skulle gymma men ingen av oss pallade verkligen inte så vi gick runt i centrum och åt hamburgare på donken för andra gången idag, glömde matlådan imorse så då åt jag och Emma på donken.
Känns absolut inte bra just nu, men men..
På måndag då jävlar. Ingen av oss har tid att träna, inte jag iallafall för Dennis kommer hit imorgon och på fredag ska vi ha myskväll och på lördag ska jag på teater och åka hem till honom och sen åker jag hem sent på söndag.
Det är lite synd :(

Hade tänkt göra lite matte nu faktist. Våran matte lärare är lite snabb på att börja på nytt varenda lektion så jag får ta i med hårdhandskarna nu här hemma istället.
Kanske skriver ett till inlägg senare om jag inte somnar i matte boken, annars god natt.


Tarzan skrämde livet ur mig när jag skulle ställa upp tvättkorgen som låg på golvet :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0