Bildbom från fredags

Här kommer bilder från Sandra BRs sena födelsedagsfirande, badade jacuzzi och åt god mat och skrattade jätte mycket :) Efter det mötte jag upp Dennis i stan för att sedan åka hem till honom.


Facelook.



Sandra.


Mupp bella :D


Sötnötarna Bibbi och Natta.


POSS


Bästaste Tiffany.


Bästa vänner.


Kärlek ♥


Tiffany kissade på sig!


Bibbi och Natta, peace!


Sandra och jag :)


Sandra och Tiffany.


Bellibou och Tiffylibby :)


Sanderandis och Bellibou :)


Söta Natta :)


Sandra och Bibbi.


Sandra öppnar sina presenter.






Klia i huvudet :p





Sen blev det grädd kastning! Bibbi.


Natta med grädde i ansiktet.


Tjejerna badar jacuzzi :)





Hade tråkigt när jag väntade på bussen.


Haha så söt! ♥


Fjortiws pose!


Fjortiws pose på mig.


Söta lilla mongo ♥



Dennis pratar, jag stör :p


Här slutar vi med en ego pic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0