Tisdag

Sitter just nu och äter pistagenötter som blev över från igår, alltid lika gott :D
Sandra BL ringde precis så hon kommer väl om ca tjugo minuter, en halv timme.
Hade precis tänkt börja läsa tt Ett öga rött snart, får läsa så mycket som jag hinner, tråkigt att läsa en bok man inte alls är intresserad av..

Började 9:00 idag, har varit en bra skoldag, lite trött sådär bara som man brukar vara. Under lunchrasten gick jag och Emma till centrum och köpte en varsin termos som bara kostar 10kr/st och en latte macchiato som vi tänkte ha i skolan, istället för att köpa kaffe latte varje dag på pressbyrån för 24 spänn, smart! ;)

Letade runt efter en halsduk och väska bland alla affärer, hittade en svart på H&M, den var rätt stor och den kan man hänga över axeln också, kostar 300spänn, men sen har jag tänkt på adidas bagen från Stadium, dom är stora och bra, men kostar 600spänn, där tar alla mina pengar slut för den här månaden om jag ska köpa den.. svårt val, svårt val.
Men ingen halsduk hittade jag dock inte, hittar ju fan ingen. Man vet exakt vad man vill ha men dom finns inte någonstans, iallafall inte i bajs Haninge centrum, får åka in till stan eller Farsta nån dag, när jag har tid!

Slutade 15:45 idag, gjorde te i min nya termos och en macka och kollade på TV och läste VeckoRevyn som jag fått idag, kollade snabbt igenom bara, får läsa den någon annan dag när jag har tid.

Veckans läxor/prov än så länge då:
Naturkunskaps prov på fredag,
23 glosor i tyskan tills på fredag,
Svara på frågor i engelska tills på fredag,
Personbeskrivning i svenska imorgon,
Broschyr om Island och Madagaskar idag, CHECK!


Nästan allt tills på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0