Trötter

Sitter just nu och mumsar på pistage nötter som mamma köpt till mig, och lyssnar på Our last summer från Mamma Mia filmen :p

Som sagt så började jag 8:30 idag, slutade 14:50 med samhälle då vi hade en väldigt tyst lektion, våran lärare kunde inte prata, varför vet jag inte.

Gymmade direkt efter skolan, var inte så taggad egentligen men det gick väldigt bra ändå, äckelkillen var inte där idag så det var skönt att få träna ifred för en gång skull iallafall :p
Har inte gjort så mycket här hemma, har ätit middag, duschat och smörjt in mig, måste göra det nu för annars kommer jag bli snustorr till vintern, sen har jag bara suttit vid datorn.

Ska snart gå och sussa och läsa Ett öga rött och sen ringa älsklingen. Just nu ligger lilla söta Tiger i min korg med sladdar och tidningar, ser ut att vara väldigt trångt men mysigt.. Tänk om man var en katt, livet skulle vara så mycket bättre då, bara få sova och gosa och leka och äta när man vill.

Är lite trött nu, ska borsta tänderna och läsa nu. God natt!


Take me back to the summer on Gotland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0