Some update

Tja tja! Det var ett tag sen va? Ja, jag vet :( Min dator har blivit värre, problemet har blivit mycket värre, nu fattar jag inte vad problemet är, den funkar lixom när den vill. Så om jag ska göra skoluppgifter får jag låna syrrans bärbara, så som igår t.ex då jag gjorde en svenska uppgit.

Kan berätta lite kortfattat vad jag gjort de senaste dagarna:

Tisdags.
Ja, då hade Dennis och jag fyra månader tillsammans, råkade skriva fem i smset :p Det känns så mycket längre så det blev fem :) Jag firade det genom att sitta uppe från ca 19:30 till kl 00:00 och plugga inför samhällsprovet som jag hade i onsdags. Madelene och moster Sylvia fyllde år då också :)

Onsdag, igår.
Då började jag kl 8:00 med samhällsprov, tror det gick OK, det var så jäävla mycket att plugga på och jag hade inte pluggat klart allt, inte ens hälften, men det jag hade pluggat på kunde jag iallafall. Hoppas på G, men nästa måste jag få minst VG, så jag inte sackar ner som förut..

Idag.
Ja, idag började jag 9:00 med drama, försov mig dock så jag kom tjugo minuter försent, men vi har ju det i två timmar ändå så det var ingen fara :) Vi gick igenom vad vi ska spela för pjäser för fem åringarna som kommer om två eller tre veckor.. Jag ska spela en flicka vars får springer i förväg hem, och när flickan ska få in fåret i inhängningen så lyssnar inte fåret, och så gråter flickan.. Sen ska jag spela Greta i Hans och Greta.

Just nu sitter jag i datasalen med Emma, hon ska skriva klart sin miljöbeskrivning och sen ska vi jobba på våran geografi uppgift, men hon verkar göra nånting helt annat :p

Efter skolan, slutar 16:00, ska jag gå och hämta ut kappan och sen åka och handla inför ikväll. Dennis kommer så då ska jag köpa snacks och hans förbannade älskade cola som han inte kan leva utan. Det blir tacochips och tacosauce blandad med gräddfil och guacamaule till, ska bli skit gott för jag jag är skit sugen på det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0