Helgens händelser

Har varit dålig med uppdateringen här i bloggen nu under helgen, men har haft fullt upp.

Vi kan börja med fredagen.
Åkte hem till Tiffany, mötte upp Natta och åt tacos till den mysiga middagen. Snackade en massa! Tog helt crazy bilder, kan nog säga det var lite mer vild kväll än mys kväll, men kul hade vi.
Vi skulle kolla på The human centipede men den funkade inte i dvdn så dom skulle prova koppla in den via datorn och så, men vi lyckades inte. Och jag vågade inte hjälpa till, kan ni tänka mig och teknik? Det går bara inte. Är bara rädd att jag ska ta sönder något.

Men istället för den så kollade vi på Case 39 med Renée Zellweger. Den var fett bra!
När vi hade kollat klart den var klockan redan 23:30 så vi snackade lite och senare åkte dom hem.
När dom hade åkt bytte jag och Tiffany om och kollade på The human centipede och Paranormal Activity. Visste ni att The human centipede är den äckligaste filmen någonsin? Jag kan säga såhär, den var inte läskig men den var sjukt äcklig, speciellt idéen. Men när folk säger att dom spytt av att se den så är dom nog väldigt känsliga, så folk som är känsliga bör inte kolla på den, filmen har 18 årsgräns eller vad det var i USA och kanske inte ens kommer till Sverige. Vad jag hört!

Jag och Tiffany var upp till 05:00, försökte somna men gick inte så bra. Sov kanske två/tre timmar max.

Lördags morgon låg vi och snackade ett tag innan vi åt lite godis och sen frukost. För sen skulle vi åka till en liten butik på väg mot Gullmarsplan, vet inte vad vägen heter men butiken heter Fröken P. Vi hittade ingenting förutom Tiffanys mamma som kollade på en ring, men Tiffany köpte den i smyg till morsdag present. Så gulligt!

Det blev en liten snabbis sen åkte vi hem, åt tacos till lunch sen var det dags för mig att packa ihop och åka hem. Tog en snabbdusch och åkte med familjen till kusinvitamin i Huddinge. Det blev jätte god middag men jag var alldeles för mätt för att äta den goda maten. Men jag tvingade i mig en korv och lite bulgur så att den fjärde familjen inte skulle äta upp allt. Men ändå fick jag i mig en liten glass till efterrätt men den satt så bra ändå, haha jag låter som världens fetto! Men jag kände mig så illamående hela kvällen. Ska aldrig mer äta så mycket som jag gjort i helgen.

När klockan närmde sig sent åkte vi hem, kollade på TV och hamnade i säng runt 00:30/01:00.

Idag skulle jag verkligen velat sova längre eftersom jag inte fick så mycket sömn i fredags natt, men var tvungen att gå upp vid 10:30 för sen skulle jag och mamma till pappa och lämna min dator och sen åkte vi vidare till Bauhaus för mamma skulle köpa några spikar till Anders, och jag fick med mig två nya fina blommor hem till mitt rum.

När jag kom hem var det dags att börja städa mitt skitiga rum. Det tog inte lika lång tid som det brukar. Jag hann damma, dammsuga, byta sänglakan, rensa blommor och sätta upp mina tavlor. Sen har jag tvättat min tvätt! Tänkte rensa min garderob idag också men det har jag ingen lust med efter att ha städat vartenda litet hörn och cm i rummet.

Det är ju morsdag idag också, så efter middagen så dukade jag fram tårtan och kaffe och hade det mysigt.
Är trött nu, inte så konstigt! Ska alldeles strax duscha och gå och lägga mig.

Imorgon är det början på sista veckan innan skolavslutningen, så skönt! Ska rensa garderoben imorgon och städa byrån som jag inte gjort sen vi flyttade hit, jag borde rensa en massa skit som ligger och skräpar där i.

Nu orkar jag inte skriva nåt mer, god natt!
Bilder från fredags kommer upp imorgon.


The human centipede


Case 39


Paranormal Activity


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0