Sommar dag

Vad det kliiiar idag då. Har gått och kisat hela dagen faktist. Även fast jag tar mina tabletter (som dock hunden ätit upp alla!) och ögondroppar funkar inte det. Det till och med kliar i gommen och jag är täppt i näsan och det kliar där med och jag nyser. Bra kombination! Snälla, om ni har några pollenallergi tips så skriv i kommentarsfältet.

Tillbaka till dagens.
Kom hem strax innan 14:30 då Annika precis skulle gå.
Jag bytte direkt om till minishorts och bikini och la mig ute i solen och läste Champagne flickan och försökte sola mitt hår. Det har blivit ljusare! Men måste ha i mer blondspray till ca 5-7 cm av topparna dock. Jag kan verkligen inte få färg i underhåret.

Har varit lite ego idag också och tagit lite nya bilder. Ska nog redigera dom i skolan imorgon så jag har både oredigerade och redigerade.




På den fjärde bilden liknar jag min pappa jätte mycket!!
Haha helt pluffsig lixom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0