True blood geek

Nu ligger jag i sängen mätt av en super god middag som bestod av enchiladas och gräddfil i mängder. En av favorit rätterna, så jävla gott.
Älskar mexikansk mat, det är det bästa jag vet.

Idag har det varit en väldigt bra och skön dag ink provet.
Det kändes jätte bra när jag gick därifrån och jag tror jag klarade b-delen bra, så vi får hoppas på ett godkänt där fastän jag känner att jag glömt en massa.

Det var väldigt fint väder idag så jag gick hem idag.
Väl hemma sitter mormor och Tellus på tomten i värmen, satt och snackade med mormor och solade ett bra tag.

Och så lekte jag självklart apport med Tellus på allmänningen. Så jag har rört på mig rätt bra idag, dock har morsan köpt chips och dipp som jag kan äta till True blood ikväll. Hade tänkt äkta hallon och blåbär med onakafil som är jätte gott och nyttigt, men gud så länge sen jag åt chips, eller kanske inte. Sist jag åt chips åt jag typ bara fem st och det var på Valborg. Men nu får man välja, chips eller nyttiga goda bär?

Just nu väntar jag bara på att True blood ska börja. Såg förra veckans avsnitt precis och jag vill veta vad som händer! Det är bara två avsnitt kvar av denna säsong sen är det slut och jag får vänta till höst. Buhu!

 

Jag vill sååå ha säsong ett och två. Längtar tills säsong tre kommer ut så jag kan köpa alla tre. Vill ha böckerna också och det är ett skitbra pris på alla böcker på ginza men jag har inte pengar! Skulle vara perfekt med böcker att läsa i sommar ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0