Tisdag

Kom hem för ca en halvtimme sen, det blev middag ute idag så vi åkte till Pizza hut. Jag åt en kebabpizza som vanligt!

Har köpt hårfärg idag, det fick bli en väldigt ljus färg but I'll take the risk.
Spontan som jag är!
Så på torsdag blir det att åka hem till Natta efter skolan och färga håret, äntligen säger jag bara!

Dock så går träningen inte bra haha, mamma köpte en stor marabou chokladkaka till mig och Cia så man får ju äta upp det ikväll istället för att gå och smygäta under veckan. Men gott som fan är det. Blir bra till Desperate houswives och Cougartown ikväll.

Imorgon ska jag gå på bio med en kompis och se En galen natt. Den verkar ju as bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0